> Ewidencja ludności

Ewidencja ludności

WYMELDOWANIE Z POBYTU STAŁEGO

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity: Dz. U. z 2006r. Nr 139, poz. 993 z późn. zm.) oraz ustawa z dnia 7 grudnia 2012 r. o zmianie ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2012 r. poz. 1407).

Komórka odpowiedzialna
Referat Spraw Organizacyjnych i Obywatelskich, parter, pokój nr 18, budynek B tel. (17) 22 10 526, (17) 22 10 527.

Sposób załatwienia sprawy
Przyjęcie zgłoszenia wymeldowania.
Wydanie poświadczenia wymeldowania.

Wymagane dokumenty
Dokument stwierdzający tożsamość.

Opłaty
Nieprzewidziane przepisami.

Czas załatwienia sprawy
W dniu zgłoszenia się strony.

Tryb odwoławczy
Nieprzewidziany przepisami.

Inne informacje
-

Opracował: Helena Dziedzic, Inspektor Ref. Spraw Organizacyjnych i Obywatelskich, 06.02.2014 r.
Sprawdził: Łukasz Charchut, Kierownik Ref. Spraw Organizacyjnych i Obywatelskich, 06.02.2014 r.
Zatwierdził: Jolanta Kaszowska, Sekretarz Gminy, 06.02.2014 r.

 

Wzór wniosku - Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego.

Wzór wniosku - Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące.

 

Opublikowane przez: Łukasz Charchut | Data wprowadzenia: 2014-02-06 08:54:23 | Data modyfikacji: 2014-02-06 10:26:17.
Data wprowadzenia: 2014-02-06 08:54:23
Data modyfikacji: 2014-02-06 10:26:17
Opublikowane przez: Łukasz Charchut
« powrót
 
Dodatkowe Informacje:
.
Adres:

ul.

Burmistrz
Kontakt:
Tel:
Fax:
e-mail: